vrijdag 12 juli 2013

mijn beurt:)

Haloooowwwww allemaal

Nadat mijn lieve zusje de 1e post heeft getypt, is het natuurlijk mijn beurt.
Het is zo leuk hoe wij elkaar gevonden hebben, via het SA forum..

Ik typte een berichtje over wat leuks wat ik had gekocht, ik denk per pb...ennieway Peetje reageerde terug met: wat ben je toch een vreselijk mens:)

haha het ijs was gebroken en we zijn sindsdien dòl op elkaar!
Na een paar mailtjes zei ik: het lijkt net of ik een zussie heb, en zo hebben we elkaar maar geadopteerd..als je dan net als ik niet veel familie hebt, maak je er een zelf he?

We sturen elkaar van alles en nog wat want er is altijd wel iets waar we niet zonder kunnen en de ander nou net wel heeft.
Heerlijk is dat , zo verrassen we elkaar steeds weer..al is het maar met een lief berichtje

zo werd ik pas geleden helemaal sprakeloos van een geweldig peetje kado:

 
Ik heb Peetje haar slice machine gekregen..ongelooflijk he?
met een eer dan mooie kaart(links onder in beeld)
 
en , speciaal voor mijn lief en mij:

 
is het niet tè schattig?
 
Verder nog een leuke cardkit , wat ik daar mee maakte komt later..
eerst laat ik jullie een geweldige cardkit zien die ik al eerder van Peetje kreeg EN een kaart die ik hiermee maakte:
 
wat een gezellige cardkit he?
al die leuke kleurtjes die helemaal bij elkaar passen..ge-wel-dig
 
Mijn kaart:
 

Allemaal uit de kit , ik voegde alleen wat hartjes toe(onderin), twee kleine rub-ons en de swirls.
Ik moet echt eens op swirl les bij mn zussie want die maak toch mooie swirls met een parelpen.
zij is heus de swirl kampioen:)

deze bloem heeft Peetje ook zelf gemaakt, misschien als ik heeeeeeel lief ben wil ze hier wel vertellen hoe:)
wat een beauty he?
 
Dat was mijn verhaal van vandaag..ik hoop dat jullie het hier net zo gezellig vinden als wij en voor nu:
 

Kiwiiii

xox
linn
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. wauw wat een mooie pakket heb je mogen ontvangen,
    super kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen