donderdag 5 september 2013

Awesome

hallo lieve lezers

Vandaag kan ik jullie mijn nieuwste layout laten zien.
Nu zullen jullie denken.. waarom laat je die nou hier zien en niet op je eigen blog?
Nou..
Deze Layout maakte ik met hulp van maar liefst twee(!!!!) gave templates die mijn lieve zussie voor me maakte.. dus hoort de Layout echt wel hier:)

Ik hou jullie niet langer in spanning hier is mijn Layout:

 
Mijn Lay out heeft als titel : Awesome
Ik ben dol op achtbanen, zolang ze maar niet over de kop gaan.
Laatst waren we in Duitsland en bezochten we een safari park waar er maar liefst twee leuke achtbanen waren.. heerlijk!
 
Mijn lief maakte de foto`s en ik had meteen een Lay out in gedachte!
 
Als basis gebruikte ik kraft cardstock,
Boven in links en onderin Links en aan de zijkant rechts gebruikte ik een chevron temaplate die Peetje voor mij maakte met haar Silhoutte.
 
Ik gebruikte lichtblauwe verf op de temaplate en toen dat gedroogd was trok ik de vormen na met een witte gel pen.
Ik gebruik hiervoor een Uni-ball Signo pen die heeft witte pigment inkt.
Deze pen werkt echt heerlijk!
 
Op de ondergrond plakte ik het dessin papier met de cirkels(geen idee van welk merk dit is sorry)
De randen van het papier zetten ik trouwens wel eerst even aan met Distress inkt Vintage photo
 
Onder mijn foto`s plakte ik een blauwe cardstock mat.
 
Eerst maar even wat detail foto`s:
 

 
Hier zien jullie de titel, en rechts naast het dessin papier een stukje van de chevrons die ik maakte met de template van Peetje

De bovenste foto , achter de foto een blauwe mat.
Op deze mat maakte ik pijlen met een tamplate van Peetje .
Deze keer smeerde ik structuur pasta op het template zodat de pijltjes òp het papier komen te liggen.. gaaf effect geeft dat he?
 

Nog een gedeelte van de onderkant van mijn Lay out met rechts de pijlen en links de chevrons
 
Een hele leuke Lay out om  te maken en heerlijk al die vrolijke kleurtjes.
Ik vind de templates ook fijn om mee te werken.. daar gaan jullie vast meer van zien:)
 
Voor nu dank ik jullie weer voor de aandacht en zeg:
Tot snel!
xox
Linn

2 opmerkingen:

  1. Dat je dat durft, ik ga met pijn en moeite in de vliegende hollander maar that's it! Oh ja de vogelrock die wil ik ook nog wel eens doen, maar echt alleen om mijn kinderen een plezier te doen en zeker niet voor mezelf!!! Leuke lay out en mooie templates, knap gemaakt hoor Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO heb je gemaakt! Je ziet er goed uit op de foto's, zo ke ik je.
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen